بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


هواداران استقلال هم پیاز را خوردند و هم شلاق را!

 

http://upload7.ir/imgs/2014-03/62853178841904778495.jpg

 

شما اگر واقعا مجانی هم برای استقلال بازی کرده باشید(که فرض محال است!)بازهم به هیچ دلیل و بهانه ای حق ترک تیم استقلال در آن شرایط را نداشتید.
کاری که شما آنهم درست یک هفته قبل از مهمترین دیدار استقلال در هر فصل مقابل رقیبب دیرینه اش انجام دادید را با هیچ کار ارزشمند دیگری نمی توانید یر به یر کنید؛حتی اگر چند سال دیگر برای استقلال مجانی بازی کنید و در دربی های پایتخت به گل های را به ثمر برسانید.
هیچگاه استرسی که هواداران شب قبل از بازی مقابل رقیب دیرینه خود پیدا کرده بودند را نمی توان با چند ادعای بی پشتوانه و مظلومی نمایی جبران کنید.
شاید هواداران نسل جدید استفلال و کلا فوتبال ایران با بوسیدن  بازوبند آبی توسط شما احساسی بشوند برایتان فرش قرمز پهن کنند و ازآن طرف طرفداران قرمز دوست توهین های را به شما بکنند،ولی هواداران واقعی دو تیم ملاکشان برای میزان تعصب هر بازیکن به تیم محبوبشان عملکرد فنی و رفتاری که در خصوص موضوعات مختلف از شما و یا هر بازیکن دیگری سرمیزند،مورد اهمیت و توجه خود قرار می دهند.دارد!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 12 / 1392برچسب:استقلال,جواد نکونام,هواداران,مشکلات مالی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com